Sidor

tisdag 19 juli 2011

Huppiggupptäcktsfärd.

Idag har jag varit ute på äventyr.

Jag var ute med min vän Lotta och hennes familj på campingen där dom har sin husvagn parkerad. Jävlar vilken vagn det var också, värsta hotellet tycker jag. En sån skulle jag nästan också vilja ha. Kul att bara kunna åka ut dit och gömma sig ett tag med pyssel och böcker eller annat kul. Bada kan man ju också så klart.

Ja hur som haver så hade jag det riktigt trevligt. Lite kreativitet hann jag faktiskt med också. Emellan allt pratande och beundrande av alla hennes smyckesdelar och detaljer. Uj uj va snygga saker. Jag gjorde 2 örhängen som jag blev ganska nöjd med. Just nu hänger dom på provisoriska krokar bara. Ska fixa det en annan dag.

Just nu vill jag faktisk gå och sätta mig och titta på någon film, så det tänker jag göra. Men först en liten bild så klart, på kreativiteten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar