Sidor

fredag 29 juli 2011

Mer design pyssel.

Ush ush. Idag tyckte skallen att det skulle vara en bra dag att ha huvudvärk. Jag håller förstås inte med om saken men det gör ju inte mycket nytta. Men jag ska fasen lära skallen en läxa. Alldeles strax... Idag ska jag försöka ta det lugnt, jag har lyckats stressa upp mig av någon anledning som jag inte vet om heller.

Men först så vill jag ju bara visa upp vad jag hade för mig igår. Fortfarande smycken så klart. Jag försökte scrappa men det ville sig inte riktigt så jag fick ge upp det försöket till en annan dag. Det blev i alla fall fyra smycken, och nu börjar det bli trångt på min smyckes ställning jag har. Hoppsan hejsan.


Ett stycke stora örhängen med kors. Jag är ju tyvärr fortfarande väldigt förtjust i kors. Dom blev en aning tunga, men det går ju att göra om till halsband om jag vill det. Halsbands hänget är i samma stil som det jag bloggade igår men lite större och med mer pärlor. Me like. Och här under så har vi två små par örhängen. Lättviktare men snygga ändå.


Ush va kul det här är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar