Sidor

tisdag 26 juli 2011

Pyssel.

Idag skulle jag vara duktig och tvätta och diska.

Det blev det inget av tyvärr, så det blir flyttat till i morrn. Ihop med lite motion tror jag, det blev ju inget i går eftersom jag hade en sån dålig dag. Hur som haver. Idag var jag ner på stan för att handla lite papper, har skrikande brist på det just nu tyvärr. Eller ja, jag hade. Hamnade till slut på Designat på ett Make n' Take för mini tavlor. Jätte trevligt och kladdigt.

3 st blev det. Den gröna ska jag ge bort.
Men fastän jag hade en usel dag igår så var jag faktiskt lite kreativ. Man kan säga att det var ett ögonblick av glädje och pyssel. Då altrade jag en liten plast ask som jag köpte pärlor i en gång. Har ingen aning om jag ska behålla den eller ge bort, det får vi se. Men fin blev den, och enkel.

Aningen högre än längden på en tändsticksask. 


3 kommentarer:

  1. Åh vilken söt liten ask! :) Du, jag måste bara fråga.. Vad är en LO förnågot?

    SvaraRadera
  2. LO = scrapping förkortning för ordet "Layout" eller menar du mer "vad" det är och inte vad det betyder ? Men vet du, vill du ha vettiga föklaringar så fråga Veronika i stället. ;)

    SvaraRadera
  3. På Pysseldags blogg finns två länkar till scrapbookingordlistor där mycket står förklarat. :)

    Både tavlorna och den lilla burken blev jättesöta! :)

    Kram

    SvaraRadera