Sidor

tisdag 5 juli 2011

Skit dagar.

Det är en seg dag idag. En grymt seg dag faktiskt, och jag skyller det mesta av det på att jag hade så svårt att somna och sova natten till idag. Som grädde på moset så valde davids hals den här natten till att öva sina orala aktiviteter. Dvs snarka. Det gör inte saken bättre. Jag gick och la mig på soffan för där brukar jag kunna somna ok. När jag halv vaknade så gick jag tillbaka till sängen. Jag gick inte upp före tolv idag...

Trädgården är full av myror och spindlar och blommande blommor. Ärtorna har börjat sätta "frukt" och luktärten ska snart till att blomma den med. Jag kokade lite myror men jag försöker låta spindlarna vara faktiskt. Men det är svårt när dom envisas med att bygga nät i mina plantor. Några av dom kommer ryka en vacker dag. Men inte idag. Jag orkar inte föra krig idag igen. *gäsp*

Och jag är sugen på godis. Gargh.... En jäkla dryg dag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar