Sidor

onsdag 26 oktober 2011

Mitt pyssliga I-lands problem.

Det är praktiskt med modern teknik. Jag säger inget om det.
När man vill blogga från mobilen, så funkar det fin fint. Vill man lägga till en bild så går det lika bra. Men tro inte att du kan lägga in fler bilder och hoppas att dom lägger sig fint och prydligt. Nej då, och inte går det att "räta till dom" efteråt heller för att dom får spader när man försöker röra på dom. 

*Suck.*

Ja ja. Här är pysslet jag gjorde igår i alla fall.
En söt liten ask med ett tittut fönster på framsidan. Men den här asken blir nog ingen present ask tyvärr. Jag blev på tok för nöjd med den, och så är det ju lila. Så den kommer nog hamna på display någonstans i lägenheten. Plast saken jag använder som fönster är en gammal förpackning som det låg pärlemor bitar till smycken i.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar