Sidor

fredag 18 november 2011

Bilden före blomman efter.

Jag har inte bloggat så mycket. Jag vet, jag ska jobba på det ( men who cares egentligen ). Jag ska visa några små saker jag gjorde häromdagen när jag hade pyssel hemma hos goa Lotta. Men inte idag, i morrn kanske. Idag vill jag visa hur vacker min lilla blomma har blivit.

Min stackars St Paulia ( stavning ??? ) som jag tog livet av tidigt i somras. Ja förutom ett blad då som jag hade råkat ha av nån vecka innan. Bladet fick blad och har vuxit som sjutton. Och nu lagomt till vintermörkret har kommit och lagt sig så har blomman fått knopp.

Man får vara fjollig ibland. ( I mitt fall ganska ofta ibland. ) Det kostar inget extra. Och jag är fjolligt stolt över att min lilla sötnos vuxit så fint.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar