Sidor

onsdag 1 februari 2012

Kreativiteten.

Ja alltså, jag tycker man kan kalla det det ändå.
Fastän jag har gjort några stycken sånna här vid det här laget. Men jag tycker dom är så söta, och enkla att göra. Goa helt enkelt. Den rosa blir ganska troligt en födelsedagspresent till en nära och kär. Av det blå nystanet så ska det bli en som faktiskt är beställd och betalad för. Sånt är skoj.

Men sen blir det nog lite paus i fiskandet. Börjar bli lite sugen på att testa och virka något nytt, något annat. Fast jag är inte helt säker på vad än. Köpte i början av Januari ett litet nystan av en söt lila färg som jag kanske ska försöka virka lite blommor av. Vi får se.

Där emellan blir det förhoppningsvis ett ritat alster eller två.
Det tycker jag låter som en plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar