Sidor

fredag 29 april 2011

Ehm...

Jo så här är det, jag var nere och pysslade idag igen. Och kanske råkade köpa lite mer papper och pyssel och sånt. Fast det finns fortfarande mycket mer som jag skulle vilja köpa. Men just nu lider jag stor brist på fotton att scrappa. Helt ärligt så har jag bara gjort 3 LO's totalt. Så nån seriös stor scrappare är jag kanske inte än.

Men det där med att dekorera askar, lådor och annat trevligt..... det är något jag nog redan fastnat på. Och apropå askar och lådor. *Host.* Så kan det hända att jag glömde bort att sätta mina batterier på laddning igår ( och idag). Så det där med fotade alster lär vänta en ( eller några ) dagar till.

I och för sig så måste jag ju inte ha bråttom. Det är inte bra att jäkta ändå.
Och i morrn blir det mera pysslande. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar