Sidor

lördag 30 april 2011

Pyssel terapi.

Är vad jag fick idag, och bra var det.

Det resulterade i flera bra tankar och idéer och en gnutta vilja och ork att försöka ta tag i lite allvarligare trevligheter. Jag ska faktiskt försöka börja på det ganska så omgående och strax. Men först måste jag ju bara säga att...

A: jag klarade en hel dag nere på Designat utan att köpa något. ( Hade iof glömt mina pengar.)
B: Jag har gjort 2 nya söta kort i rosa / lila tema.
C: Batterierna är inte laddade idag heller men vad gör det, och...
D: jag hade en jätte trevlig dag idag med sötnosarna i butiken. (Och ska dit igen i morrn.)

Men just nu, ska jag sätta mig och slipa på lite digitala bilder och se om inte jag kan få dom lite renare och i bättre kvalitta inför framtida projekt. Och DET.... tycker jag låter bra för framtiden. Kan också hända att jag är lite trött...

Ska hoppa i säng om inte allt för lång stund.
Tänkte jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar