Sidor

måndag 2 maj 2011

Suck å stön.

Jag är trött, trött, trött.

David såg på mig idag och var tvungen att fråga om jag verkligen mår bra. Jo, jag mår ganska bra. Tror jag. Men jag är så fruktansvärt trött i kroppen. Misstänker att det kan vara en kombination av ovanligt mycket motion, plus långdragen förkylning och att jag helt glömt bort min bruna astma puff som tog slut för typ lite mer än en vecka sedan. ( Puffen gör det lättare för mig att andas. )

Kom ihåg att köpa en ny idag äntligen. I går däckade jag strax efter 23, och så fort jag är klar med att skriva här så tänkte jag hoppa i säng igen.

Men jag ville bara skriva att jag haft en jätte trevlig och pysslig helg, träffat en ny jätte fin kompis och idag fyndat ett litet blomster bord på Myrorna. Precis vad jag letat efter att ha framför altan dörren och ha blommor på. ( Fönstret är ju för litet... knasigt värre. ) David undrade om jag kunde få hem det på cykeln, och vist, lite vingligt blev det kanske. Men hem kom det utan problem. *Glad.*

Så... I stället för att fortsätta redigera stämpel motiv nu så ska jag faktiskt gå och lägga mig. Men i morgon blir det nog en extra lång dag nere på Designat. Funderar på att ta med mig datorn och redigera vidare där.

Det återstår att se.
Night night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar