Sidor

onsdag 27 april 2011

Tittut.

Nu blir skiten på svenska.

Så här är det.

Jag mår fortfarande upp och ner och hit och dit. Missat några tabletter, blivit förkyld, haft värk, osv osv. Jag har dock Inte legat på sängen och stirrat in i väggen för det. Faktiskt så har jag varit ovanligt aktiv och social. Beroende på vem man pratar med i alla fall.

Spenderar många dagar på sistone nere på stan i den underbara scrapping butiken Designat. Det har inte blivit så mycket ritat förutom några påsk kaniner, men desto mer pysslat / altrat. Man blir ju inspirerad och det är kul att skapa med papper på det här viset med.

Så jag får mer motion, social träning och frisk luft. Tja, luft i alla fall. Och så är det ju full vår här så jag har börjat stöka ute i min lilla trädgård. Rensat, krattat, planterat och slängt skräp. Igår köpte jag Pensér som ska planteras och i sovrummet står odlingarna och växer.

Ska försöka ta kort på allt jag skapat på sistone och lägga upp det. Minus mammas och systers födelsedags kort förstås. Ifall dom skulle råka titta in en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar