Sidor

onsdag 4 maj 2011

Hemma pyssel.

Idag stannade jag hemma.

Psyket berättade för mig ganska argt igår att jag behövde vila och inte bry mig ett skit om något alls. Så då gjorde jag det. Tydligen lyckades jag stänga av väckarklockan i morse också utan att vakna av det. Inte för att det gjorde något idag då. Men kul ändå.

Så idag har jag tittat på min fina bilder som kom med posten i går. Ska scrappas så fort jag kan. Och så har jag städat samt "minimerat" akvariet. Just nu orkar jag inte med att sköta om det stora akvariet, så jag flyttade över dom fiskar som levde i ett mindre.

Den flytten i sig gav mig möjligheten att skapa ett pyssel hörn. Mitt bland mina blommor, typ. Nöjd är jag fastän jag inte "prov pysslat" där än. Det kanske kommer i morrn. Vi får se, det beror på om jag behöver stanna inne en dag till eller inte.

Men hur som haver och sist men inte minst.... så har jag fotograferat mina alster faktiskt. Efter lite bråk med mina uppladdningsbara batterier som tydligen bestämt sig för att inte fungera. Innan du tänker nått.... ja jag är Bomb säker på att dom var laddade.

Här kommer en bild hur som haver.

Kanske inte så speciell men jag är nöjd och glad. En liten "skylt" med mitt och min älsklings namn. Enkel med 2 olika papper från Pion Design, Minnenas Atelje. Stämplarna jag använt är lånade av underbara Ciza, och sen en liten bunt med rosor och rosenknoppar. Dom vita knopparna och papperna jag använt är köpta på Designat och finns även i deras online butik..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar