Sidor

torsdag 5 maj 2011

Scrappat Bröllop.

 2 LO's med bilder från mitt bröllop förra året. Det tog nästan ett helt år innan jag kom mig för att göra något av bilderna. Det tog iof några månader innan vi framkallade några fotton alls men ändå. Ibland känner man sig bara så seg och efter. ( Ja jag ska ta bättre bilder i framtiden. )

Första bilden är dessutom gjord på ett sånt där papper som jag köp nån gång för ca 1 till 2 år sedan. Med meningen ; Åh va fint det är, det här måste jag göra något med. Jag tror det var förra året på scrapp träffen här i Mjärdevi. Men jag ska inte lova att det är sant. Med andra ord, det har tagit sin tid.

Några brads, ut stansade fjärilar, akryl färg och papper senare ( typ ) så blev det så här. Älskar fjärilar just nu ( syns på nästan allt jag gjort ), speciellt den lilla söta metall fjärilen nere i vänstra hörnet.


Sen tog det ett litet tag till så fick jag för mig att göra en till LO med samma färg tema. Rött, svart och vitt. Och så klart även med bilder från bröllopet. Älskade den där buketten, tänka sig att jag först inte tänkte skaffa en bukett alls. Det är att tacka Sara och Linnéa för deras envishet.

Blommorna är mina ( fick några av underbara Ciza ) och spetsen fick jag av Veronika nån gång. Den prickiga halvcirkeln ( satt i samma papper som biten jag skrivit på i förra LO'n ) samt gnuggisen nere i hörnet är köpta på Designat. Och mina söta små hjärtan är rester av tidigare experiment.


Ja jag känner mig lite duktig och stolt ändå, jag är ju bara nybörjare.
Och så klart väldigt skyldig som lånar Cizas stämplar och stansar hela tiden. Men jag börjar så smått att samla på mig min egna lilla arsenal av pyssel saker. Nån gång i framtiden kanske jag har nått jag kan låna ut till henne i stället.

Man kan ju hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar