Sidor

tisdag 21 juni 2011

Ina håller "låda".

Nu har jag motionerat... så pass att jag är dallrig i fingrarna och trött i rygg och axlar. Det finns en chans att jag får värk, men det skiter jag faktiskt kungligt i. Jag måste passa på att göra sånna här idiot saker så länge jag fortfarande klarar av det. Man vet aldrig hur framtiden blir.

Och vad är det jag har gjort. Jo seddu. Ibland får jag galna saker för mig. Som tex att gå från stationen och hem med en stor trälåda, en påse lecakulor, en burk färg och två blommor. Motionen.... den vart gratis idag. :) Och vi får inte glömma alla underhållande miner jag fick på vägen.

Nu ska nog jag ta det lugnt i alla fall. Sen lite senare så kanske jag går på bordet med slipmaskinen en vända. Eller så sparar jag allt det till i morrn helt enkelt. Spännande va ? Flickan som ogillar el verktyg ska slipa ett bord och 4 stolar. Men ärligt, så är det mest borrmaskiner jag ogillar.

Och här... kommer en bild på vad jag hade för mig igår.
Nom nom nom nom....
*slurp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar