Sidor

torsdag 14 juli 2011

Terapi shopping á la Wayne's.

Idag har jag gjort något man inte ska göra. Jag har tröst shoppat.

Började med en cheesecake på Wayne's. Underbart, allt blir bättre med en cheesecake. Det är ju så gott. Sen har jag vandrat runt i stan i ca 2 timmar och bara tittat. Hittade en liten söt smides ljusstake och en jätte söt ytterkruka på Myrorna och 2 olika sorters smaksatt kaffe på te och kaffe butiken jag tittar in i lite då och då. Hasselnöt och Irishcream föresten.

Så nu sitter jag och dricker hasselnöts kaffe och funderar över livet, trädgård och allt. Ja och jag erkänner, jag sitter faktiskt och lyssnar på Britney Spears också. Hon har gjort ett antal låtar som jag faktiskt tycker om. Men spela roll. Om inte allt för länge så slutar David och då blir det simma av och antagligen mat på Donalds. Blir lite tajt idag för vi ska ju på film sen.

Jag hade tänkt spendera dagen med att ligga och sola nere på Tinnis. Men vädret tyckte tydligen inte samma sak. Jag ska i alla fall ta och dricka upp mitt kaffe och sen pyssla om mina krukväxter lite. Dom som är inne har fått lite väl lite uppmärksamhet märkte jag igår. Stackars små. Det blir lätt så när det blir sommar och trädgården sätter fart på fingrarna och sinnet.

Finbesök i trädgården för några dagar sedan. Dom sitter aldrig stilla länge så man får vara snabb. Fint att man har en hyfsad mobilkamera på sig då. En rapsfjäril var det vist, om jag lyckats googla rätt dvs. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar