Sidor

måndag 1 augusti 2011

Capu-chu !

Jag har en riktigt dålig dag idag, humör-vis dvs. Så det blir inte mycket gjort. Men jag tog styrka till mig och hälsade på vännen Lotta på Hantverkshuset här runt hörnet. Trevligt ställe, trevligt folk och mycket saker man kan pyssla med om man vill / har ork.

Men egentligen så börjar verkligheten i lägenheten tränga sig på mer och mer. Det är så skitigt att det är pinsamt tycker jag. Men det är så svårt för mig att lyckas ta tag i något alls och göra det. Dessutom verkar det här bli en ganska full vecka, socialt sett. Men något ska hinnas med ändå.

Hur som haver så avslutades förra veckans kreativitet med en enkel LO.
Bilden är tagen på mitt andra besök i Schweiz och den lilla texten bredvid till vänster beskriver precis vad som hände. Jag bad min vän att bara stå still en sekund eller två så jag fick ta ett kort på honom, och då ställde han sig så där. Jag bara älskar det kortet. Så underbart är det.


And if he by chance happens to check my site and sees this....
I miss you very very much hun, you and all your crazy friends over there. You are the most awesome person I've ever met and I hope to visit you again sometime very soon.
Capu-chu !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar