Sidor

onsdag 17 augusti 2011

Pysslat.

Jag har varit pysslig.

Men det är inte därför jag sket i bloggen igår. Näe, då låg jag i säng och försökte få trycket i skallen att gå ner till en mer behaglig nivå. Så jag kanske skulle kunna slippa illamåendet jag hade. Det tog ett tag.

Före det, eller rättare sagt större delen av dagen, så var jag hemma hos Lotta och pysslade. Jag tror vi skulle scrappa. Men det blev en massa smyckande i stället. Väldigt trevligt faktiskt. Vi var även iväg till hennes mor och min "DT mamma" och tittade på lite mer pyssel jag ska pyssla med. Uj uj uj va mycket spännande man kan hitta.

Och nu ! Lite bilder på vad jag har haft för mig igår och idag. Som vanligt så kommer mycket av materialet från nätbutiken Hobby-o-Presenter. Det första paret örhängen är Lottas, dom gjorde jag till henne när jag inte visste vad jag skulle hitta på. Sen var jag tvungen att göra ett par liknande till mig själv. Färgen är ju bara så vacker.

Jag har gjort en bra bit mer, men jag har ingen lust att slänga upp allt i ett och samma inlägg. Det skulle bara bli så långt och plottrigt och drygt. Så jag tar det lite pö om pö helt enkellt.

Det här paret är Lottas. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar