Sidor

måndag 29 augusti 2011

Total randomness. 2

Idag är det måndag. Då brukar jag försöka blogga. Det är också Davids födelsedag, så jag har bakat en tårta. Det var kul så länge det varade. Jag är inte så pigg och glad. Antagligen för att det inte finns så mycket medikamente kvar i systemet. Jag upprepar mig. Jag vet. Jag skiter i det.

Mor ringde, hennes gubbe såg på FB att jag mår mindre bra. Sa som det var, dock inget att oroa sig för.
Loopar en ny låt jag hittade. Inte så positiv kanske, men väldigt bra tycker jag. Ordboken tycker jag ska byta ut "medikamente" mot Latinamerika. Jo men eller hur. Testade min nya kamera idag, och igår i och för sig. Funkar prima.

Har ont i axlarna, sitter antagligen jävligt illa eftersom skrivbordet är skitigt som fan. Tänker ge upp mitt försök i att sluta svära så mycket. It's not like I care anyway. Min rabarberplanta som jag fick för ett tag sedan verkar ha rotat sig, det kommer ett nytt litet blad i alla fall. Synd att David är sjuk, vill dra med honom ner på stan och fika. Men vi äter visserligen tårta.

Orkar inte pyssla just nu. Blir nog mycket musik och tv tittande den här veckan skulle jag gissa. Tror David ville titta på en film nyss, kanske fortfarande. Ska bara lyssna på låten en gång till.
_________________________________________________________

When I can't see.
When my heart skipps a beat.
And I find it hard to breathe.
Will you guide me?

When I'm lost in darkness.
When the pain turns to panic.
And I can't find my self.
Will you show me?

To the stillness of your heart.
When I'm lost and can't see.
If I find it heard to breathe.
Will you save me, from me?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar