Sidor

söndag 28 augusti 2011

Total randomness.

Jag vet att jag är galen.

Och att det antagligen är både elakt och egoistiskt av mig att tänka så här. Men det känns verkligen hemskt att inte ha kunnat åka till Schweiz.

Det här är inlägget för helt random saker.

Vi får så mycket  tomater av dom där plantorna att jag måste fundera ut något annat att göra av dom förutom att bara äta dom som dom är och i sallad.

Funderar på att göra en blogg för "adult only" inlägg.

Är mer eller mindre tillbaka i "normalt nere" stadiet. On the bright side så betyder uppenbarligen det att jag är mindre orolig av mig. Nånting bra i alla fall.

Jag erkänner, det börjar bli höst.

Borde få igång inspirationen till att plugga tyska hemma och göra alla dom där sakerna som jag vill men av nån anledning bara inte får fart på tyvärr.

Tja, vad mer ska man säga.

Önskar fortfarande att jag var mer som alla andra. Jag skulle fortfarande vara mig. Jag blir inte någon annan bara för att jag är mer sane / social / normal faktiskt.

Livet är dom det är. Man kanske skulle ritat något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar