Sidor

onsdag 24 augusti 2011

Blandat bubbel.

Hum. Missade vist att blogga igår.

Inte för att det blir nå skrik och panik för det. Näe. Bortsett från mina egna inlägg så är det ganska tyst här inne. Det gör mig inget, det är lugnt.

Jag gjorde inget vettigt igår heller. Men idag har jag fan haft fart. En gammal bekant hittade in på msn igår kväll och igen idag. Det gav både pigghet och spring i benen så idag har jag lyckats städa köket och diska upp Mount Diskberg. OCH.... bakat en kladdkaka. ( Sorry Dave... inte vegansk. :-P )

I morrn åker jag ju upp till Sthlm några dagar så det var väll i sista stund som nått blev gjort kan man säga. Återstår bara att komma på vad som ska ätas idag samnt något vettigare att blogga om än vad fan jag har för mig på dagen. För som sagt. Händer mycket gör det ju inte direkt.

Lägger in en några år gammal bild apropå saknade vänner. Den här bilden ritade jag till en annan vän som jag tyvärr inte har någon kontakt med idag. Men jag hoppas han mår och har det bra, var han än är och vad han än gör.



2 kommentarer:

  1. Mycket snygg!! Älskar swirlen du har i sidebaren med, den som det droppar om. Skulle gärna få den omgjord till stämpel!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmmm... kladdkaka... Bra att du sparar de veganska bakverken till när jag är med. ;)

    SvaraRadera