Sidor

måndag 22 augusti 2011

Crivens !

Trött,  öm, kinkig.

Installerat om windows, läst ut en bok och funderat över livet rent allmänt. Så är det, så har det sett ut i sedan igår. På torsdag åker jag upp till Sthlm över några dagar och jag misstänker att det inte kommer hända så mycket mer här hemma före dess.

Skulle vilja klaga ur mig en satans massa över både det ena och andra men så klart mest om mig själv. Men jag orkar faktiskt inte. Att bråka med sig själv mer eller mindre konstant tar på krafterna. Ihop med en massa simmning så slutar det med att både kropp och själ är trött.

Att det ska orkas så jävla mycket. Nej. Det sitter hårt inne att vara glad ibland. Även om vissa stunder är enkla. Varför ska man skapa sig sånna problem. Om jag bara kunde vara som alla andra.


1 kommentar:

  1. Om du vore som alla andra, vore du inte DU!!

    Hör av dig för pyssel en dag, vettja! Om du orkar cykla hit, vill säga...

    Kram

    SvaraRadera