Sidor

onsdag 3 augusti 2011

Fix.

Ibland får man för sig att man vill göra något speciellt, och sen berättar man det för någon, och dom tycker att man ska låta bli för det skulle bli för mycket jobb eller nått.....

Sen går man i alla fall hem och gör det. Eller ja, endel gör det. Jag tror många låter bli. Men si du jag har börjat ta vara på mina fix idéer och göra dom. Försöker i alla fall.

Det här är en av dom. Jag är väldigt nöjd.


Och den här glömde jag ju helt bort att blogga om igår. En liten "tepåse" jag gjorde när jag var nere på Designat med Lotta. Jag skulle ha gjort nya LO's. Men smarta jag glömde ju korten hemma.

Efter många om och men så blev det ett kort i alla fall.


Nu ska jag strax försöka ta mig ut ur lägenheten och vara social igen. Jag jobbar hårt på det, men det sitter lite illa till idag efter en jobbig sömnlös natt igen.

Änte typist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar