Sidor

torsdag 4 augusti 2011

Lata dagar.

Idag har varit en sån där lat-dag. Det behövs sånna dagar ibland.
Speciellt om man är som jag och tycker om att vara väldigt social med folk men tyvärr inte klarar av det så värst länge eller många dagar i rad utan att få psykbryt av något slag. Samtidigt så måste man ju jobba på sina problem om man vill bli av med dom. Det är lite komplicerat det där. Men jag har hur som haver haft en lugn och skön dag.

Tog sovmorgon och gick sen inte upp ur sängen förens klockan närmade sig tolv. Spenderat resten av dagen med att varva FB spel med online spelet Lineage II. Helt ok tidsfördriv om man inte vill vara för engagerad i något speciellt. Men jag var faktiskt duktig och lagade mat tills David kom hem, sen var vi över och hälsade på Dave som fyllde år idag. Grattis igen. :)

Nu är det dax att sova egentligen, men först ska jag lägga mig och läsa och slappa lite till.

1 kommentar: