Sidor

fredag 5 augusti 2011

Idag...

Idag har det inte riktigt varit lika latigt som igår. Men jag erkänner att jag tog det bra lugnt när jag skulle upp ur sängen ändå. Det är ju så skönt när man får sova ordentligt.

Sen var jag iväg och kollade garner och var social på hantverkshuset igen. Hur social man nu kan vara när man sitter med skallen i en virkning och räknar maskor för glatta livet. Har värsta snygga färgen på garn nu. Men jag kan inte använda den förens jag är klar med den jag håller på med. Lite ordning får det vara på virkandet ändå.

Men nu känner jag mig bra slut ändå. Cykel till och från stan, och till och från Tinnis och så 1500 meter simning på det. Nu blir det nog lite lathet i soffan ändå tycker jag.

Men först måste jag klaga på "ordboken" som används när man bloggar här. Den har problem med dom enklaste ord ibland så man blir lite fundersam vad den håller på med. Simning visste den inte om och på virkning så föreslår den både det ena och andra.... tex oroväckande och medryckande. Hum.... Jag hittar inte riktigt logiken i det där.

Ja ja. Spela teater, spela roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar