Sidor

måndag 8 augusti 2011

Mini blog.

Det blir inte så mycket till inlägg idag.

Utöver att humöret har varit uselt och jag känner mig som en stor elak idiot... så har jag inte gjort mycket förutom att bråka med PS, varit på Hantverkshuset och varit iväg och simmat med David. Sitter fortfarande och "arbetar" med PS. Försöker få till en ny header av nåt trevligt slag. Men den blir inte som jag trodde att jag ville ha den. Mmm, lite svårt att förklara.

Ska pyssla med den i några minuter till. Sen är det faktiskt dax att sova.

Humöret går verkligen berg-o-dal bana med mig just nu. Jag tycker enormt synd om David. Men jag envisas med att det bara är tillfälligt och att jag kommer få grepp om hormonerna eller va fan det nu är, något så när snart ändå. Men vi får väll se. Och jo just det, i morrn ska jag ju ut och titta på möjliga "sensommar / höst" blommor att ha i trädgården. Nice.

Det kanske blir en hyfsad dag i morrn.
Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar