Sidor

tisdag 9 augusti 2011

Bubbel babbel.

Ja men så där då.

Då har vi bytt utseende på bloggen än en gång. Det svart-vita var snyggt ett tag men nu när humöret hoppar som det gör så kände jag för att hitta på något lite ljusare och trevligare. Baby blått kändes som en jävligt bra ide tyckte jag. Nya headdern uppe också. Men jag vet inte om jag är nöjd med den. Vi får väll se om några dagar eller så.

Idag har än så länge varit en jäkligt bra dag, typ. Var redan vaken när David gick upp och kunde inte somna om så jag gick upp jag också. Tänkte slumra om i soffan sen men jag var för vaken så det kändes inte som nån bra plan. Det blev frukost och 20 minuter på våran tränings manick i stället. 9:30 Var jag duschad och klar. Vilken morgon va.

Nu har jag pysslat klart med bloggen för stunden tror jag. Det är dags att ta en sväng ner på Trädgårdsföreningen och kolla på blommor. Hoppas jag hittar något passande. Sen borde jag ta tag i lite blommor här hemma och i hemmet rent allmänt. Badrummet må se fint och rent ut nu men det gör ju inte sovrummet.

Alltid är det nått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar