Sidor

onsdag 21 september 2011

Gargh dag.

Jag började skriva nått, det blev skit, jag börjar om. Men egentligen vet jag inte vad jag ska skriva.

Det är meningen att jag ska gå ut ikväll, jag vet inte om jag har någon lust. Jag ville ha något vettigt att göra idag, jag kunde inte komma på något alls. David har support så något avancerat kan vi inte hitta på heller, inte för att vi brukar det då. Och i helgen ska jag vara ensam för då åker han bort. Jag har slut på silverfärgad smyckes wire och ingen inspiration till scrapping för det känns som att jag bara gör samma sak hela tiden. Peachy.

Och sen var det den här veckan som man skulle anstränga sig på att lägga energin på positiva och "rätt" saker. Jag tror att jag kanske har lite problem med det, redan.

Kanske skulle ta tag i PS då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar